Skuteczna promocja klubu

Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.

graphic
Czy zdajesz sobie sprawę, że wydając pieniądze na promocję wydarzenia i kierując te reklamy do zewnętrznych serwisów, tak naprawdę promujesz inny portal i obce koncerty, które są tam dodane?
A przecież zależy Ci na tym, by Twój klub był kojarzony z rewelacyjną organizacją i świetnym bookingiem. Obecność zewnętrznej bileterii rozmywa tę świadomość wśród odbiorców. Ostatecznie pieniądze wydane na promocję wydarzenia służą także promocji konkurencji.
Kluby, które korzystają z systemu biletowego pod swoją marką, zwykle rezygnują z innych platform w ciągu kilku miesięcy. Dlaczego?
Ponieważ sprzedają bilety na własnych warunkach, promując przy tym swój lokal, co buduje zaufanie wśród klientów.

Wykorzystując naszą platformę, będziesz miał pełną kontrolę nad sprzedażą biletów, a jednocześnie zbudujesz wiarygodność marki.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.