Funkcjonalność
Rozbudowana funkcjonalność bileterii EvoTickets pozwala organizatorom wydarzeń na kompleksowe zarządzanie i personalizację procesu sprzedaży oraz skuteczną promocję swoich wydarzeń. Dzięki temu mogą dostosować swoje działania do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów, co znacząco przekłada się na większy sukces.
Ten aspekt umożliwia użytkownikom elastyczne i szybkie zarządzanie treściami poprzez łatwe dodawanie nowych wydarzeń oraz różnych rodzajów biletów jak i edycję istniejących. Można określać szczegóły takie jak data, godzina, lokalizacja oraz różne kategorie biletów, takie jak bilety jednodniowe, karnety, czy bilety VIP bądź wybór konkretnych miejsc.
Evo Tickets dostarcza użytkownikom szczegółowe raporty, które prezentują wiele istotnych danych o sprzedaży biletów. Pozwala to organizatorom na lepsze zrozumienie dynamiki sprzedaży i podejmowanie odpowiednich oraz skutecznych decyzji biznesowych.
Evo Tickets dostarcza użytkownikom szczegółowe raporty, które prezentują wiele istotnych danych o sprzedaży biletów. Pozwala to organizatorom na lepsze zrozumienie dynamiki sprzedaży i podejmowanie odpowiednich oraz skutecznych decyzji biznesowych.
Dzięki integracji z Google Analytics, organizatorzy mogą monitorować ruch na swojej stronie sprzedaży biletów, zachowania użytkowników oraz skuteczność działań marketingowych. Pozwala to na lepsze zrozumienie efektywności ich kampanii marketingowych i optymalizację ich strategii.
Evo Tickets umożliwia gromadzenie danych klientów, co pozwala na skuteczne prowadzenie działań marketingowych. Organizatorzy mogą wykorzystać te dane do segmentacji klientów, personalizacji komunikacji oraz tworzenia bardziej ukierunkowanych kampanii promocyjnych.
Ta funkcja umożliwia organizatorom śledzenie aktualnej sprzedaży i dostępności biletów w czasie rzeczywistym. Pozwala to na szybką reakcję na zmiany w popycie oraz podejmowanie odpowiednich działań jak uruchamianie dodatkowych promocji.
Kategoryzuj swoje wydarzenia poprzez przypisywanie im odpowiednich tagów. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwiej wyszukiwać interesujące ich wydarzenia, a organizatorzy mogą bardziej precyzyjnie kierować swoje działania marketingowe.
Organizatorzy mogą tworzyć i edytować dodatkowe strony informacyjne, takie jak regulaminy, FAQ czy strony kontaktowe. Pozwala to na lepsze dostosowanie strony sprzedaży biletów do potrzeb użytkowników oraz bardziej kompleksową prezentację wydarzenia.
Ta funkcja umożliwia automatyczne wysyłanie maili przypominających klientom o kończących się pulach biletów, promocjach, newsach. Jest to skuteczna metoda zwiększania sprzedaży poprzez przypominanie klientom o ograniczonej dostępności biletów i zachęcenie ich do szybszego zakupu.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Odio id maecenas neque fermentum at. Ultricies aliquet non a ut euismod pulvinar egestas pulvinar. Nibh ut a amet nisl. Sagittis integer id mattis aliquet nisl. Velit ut egestas elementum nibh maecenas feugiat. Diam urna ipsum eu vitae tortor id mauris.
Użytkownicy mogą elastycznie i szybko zarządzać treściami poprzez łatwe dodawanie nowych wydarzeń oraz różnych rodzajów biletów, a także edycję istniejących. Można określać szczegóły, takie jak data, godzina, lokalizacja oraz różne kategorie biletów (bilety jednodniowe, karnety, bilety VIP) i wybór konkretnych miejsc.
Integracja z Google Analytics pozwala organizatorom monitorować ruch na stronie sprzedaży biletów, zachowania użytkowników oraz skuteczność działań marketingowych. Umożliwia to lepsze zrozumienie efektywności kampanii marketingowych i optymalizację strategii.
Organizatorzy mają możliwość śledzenia aktualnej sprzedaży i dostępności biletów w czasie rzeczywistym. Pozwala to na szybką reakcję na zmiany w popycie oraz podejmowanie odpowiednich działań, takich jak uruchamianie dodatkowych promocji.
Organizatorzy mogą tworzyć i edytować dodatkowe strony informacyjne, takie jak regulaminy, FAQ czy strony kontaktowe. Pozwala to lepiej dostosować stronę sprzedaży biletów do potrzeb użytkowników oraz kompleksowo prezentować wydarzenie.
Organizatorzy mogą skorzystać z integracji z zaawansowanymi i niezawodnymi urządzeniami do skanowania, co umożliwia wyjątkowo płynną i sprawną kontrolę biletów. Dzięki temu uczestnicy mogą prezentować bilety na swoich smartfonach, co znacząco usprawnia proces.
Oferowanie różnych metod płatności dla klientów zwiększa elastyczność i wygodę procesu zakupu biletów. Mogą to być klasyczne przelewy bankowe, karty kredytowe, systemy płatności online, BLIK itp.
Kategoryzowanie wydarzeń poprzez przypisywanie im odpowiednich tagów ułatwia użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich wydarzeń, a organizatorom umożliwia bardziej precyzyjne kierowanie działań marketingowych.
EvoTickets pozwala na szybką i precyzyjną kontrolę na bramkach wejściowych. Zeskanowany bilet jest automatycznie oznaczany w systemie, co eliminuje możliwość wejścia na jeden bilet więcej niż jednej osoby. Całość jest rejestrowana i zliczana, co daje możliwość bieżącej kontroli liczby osób na obiekcie.
EvoTickets dostarcza użytkownikom szczegółowe raporty, które prezentują wiele istotnych danych o sprzedaży biletów. Pozwala to organizatorom lepiej zrozumieć dynamikę sprzedaży i podejmować odpowiednie oraz skuteczne decyzje biznesowe.
EvoTickets umożliwia gromadzenie danych klientów, co pozwala na skuteczne prowadzenie działań marketingowych. Organizatorzy mogą wykorzystać te dane do segmentacji klientów, personalizacji komunikacji oraz tworzenia bardziej ukierunkowanych kampanii promocyjnych.
Organizatorzy mogą elastycznie zarządzać swoimi biletami poprzez szybką edycję danych, takich jak dostępność biletów czy ich ceny. Dzięki temu mogą szybko reagować na zmieniające się warunki rynkowe, potrzeby klientów czy nieprzewidziane sytuacje wymagające szybkich zmian w ostatniej chwili.
Automatyczne wysyłanie maili przypominających klientom o kończących się pulach biletów, promocjach i nowościach to skuteczna metoda zwiększania sprzedaży poprzez przypominanie klientom o ograniczonej dostępności biletów i zachęcanie ich do szybszego zakupu.
Oraz wiele innych funkcjonalności
Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów