Miej przewagę

Zobacz co wyróżnia nas na tle multi-bileterii

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.
Pełna kontrola nad działaniami marketingowymi dzięki zaawansowanej analityce, która pozwala mierzyć efektywność poszczególnych działań. Brak transparentności dotyczącej wpływu działań marketingowych na sprzedaż, co utrudnia podejmowanie świadomych decyzji biznesowych.
Implementacja zaawansowanych rozwiązań wspierających efektywne kampanie reklamowe - Kampanie reklamowe Meta, Google Ads, analityka - Google Analytics i inne. Brak istotnego wsparcia w zakresie efektywnych kampanii reklamowych.
Sprzedajesz tylko swoje wydarzenia. Sprzedawane są także konkurencyjne wydarzenia.
Brak wymogu umowy na wyłączność. Często wysokość stawki prowizyjnej uzależniona jest od umowy na wyłączność.
Możliwość samodzielnego dodawania przez organizatora dowolnej liczby koncertów i biletów w dowolnym momencie. Konieczność osobnych ustaleń dla każdego koncertu, co wiąże się z ograniczeniami i utrudnieniami.
Masz dostęp do wszystkich danych: wyświetlenia, liczba użytkowników i ich ścieżka pozyskania, źródła wejść, wskaźnik sprzedaży itp. Masz ograniczony dostęp do danych.
Indywidualny kontakt i obsługa. Korporacyjna obsługa.

Zapoznaj się z naszą ofertą

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów