Co zyskasz będąc artystą?
Odkryj korzyści z bileterią pod własną marką.
Bezpośredni dostęp do przychodów
Nie musisz czekać na wypłatę środków po koncercie – Twoje przychody ze sprzedaży biletów będą natychmiast dostępne.
Budowanie własnej marki i widoczności
Własny system to całkowite skupienie uwagi na sobie, co pozwoli Ci zwiększyć widoczność oraz prestiż.
Niezależność i brak wyłączności
Korzystanie z własnego systemu biletowego umożliwia Ci uniknięcie pośredników i zewnętrznych platform.
Zawsze aktualne dane
Trzymaj rękę na pulsie! Oferujemy dostęp do bieżących danych dotyczących sprzedaży biletów i pogłębionych statystyk.
Budowanie bazy fanów i relacji
Dostęp do danych sprzedażowych to jedno – a co z odbiorcami? W EvoTickets masz możliwość podglądu nieustannie powiększającej się bazy odbiorców.
Pełna kontrola nad treściami
Stare powiedzenie głosi, że: „Jak cię widzą, tak cię piszą”... jako artysta miej pełną nad treściami i informacjami publikowanymi na temat Twojej twórczości i wydarzeń.
Optymalizacja budżetów reklamowych
Jeden system, by wszystkimi rządzić, ale też, by wszystkie… optymalizować. Wydaj mniej na reklamę, kierując odbiorców do jednego, niezależnego systemu.
Dostępność narzędzi marketingowych
Jako artysta musisz bacznie obserwować otoczenie, w czym pomoże Ci dostęp do narzędzi marketingowych i zaawansowanej analityki.
Zapoznaj się z naszą ofertą
Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów
Poznaj przewagę EvoTickets
nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku
Evotickets | Multi-bileterie |
---|---|
Promujesz swoją markę. | Promujesz czyjąś markę. |
Brak opłat serwisowych. | Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora). |
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. | Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie. |
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. | Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych. |