Frame 27

Dodatkowe narzędzie 
w ofercie wynajmu

Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.

Wiemy, że kluby często bazują na wydarzeniach, które są organizowane przez zewnętrzne firmy. Nic dziwnego – to regularny, dobry dochód, bez odpowiedzialności za liczbę sprzedanych biletów.

Udostępnianie przestrzeni pod wynajem można jednak rozwinąć o dodatkowe punkty w ofercie, które faktycznie pomogą organizatorowi w sprzedaży – w końcu umieszczenie dowolnej liczby biletów w systemie biletowym klubu to skracanie ścieżki sprzedażowej, jak i szansa na udostępnienie mu statystyk, które są pilnie strzeżone przez zewnętrzne serwisy. Ponadto, otwiera to całą gamę działań reklamowych (Meta Ads, Google Ads), mogących stanowić dodatkowy dochód dla klubu.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.