Frame 27

Optymalizacja budżetów reklamowych

Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.

Jeden system, by wszystkimi rządzić, ale też, by wszystkie… optymalizować. Wydaj mniej na reklamę koncertu czy trasy koncertowej, kierując odbiorców do jednego, niezależnego systemu i zatrzymując ich uwagę na innych informacjach dotyczących Ciebie. Do tego zyskaj bazę remarketingową i kieruj reklamy na osoby, które już się Tobą zainteresowały. To również zmniejszy koszty związane z organizacją wydarzeń, a w finalnym rozrachunku zmaksymalizuje Twój zysk.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.