Dostarczymy Solidne 
Narzędzie do sprzedaży, które

... zostało przetestowane na setkach wydarzeń różnej wielkości - od kilkunastotysięcznych, plenerowych imprez po niszowe wydarzenia klubowe.

... zostało wzbogacone o funkcje, których nie znajdziesz w zewnętrznych systemach.

... zostało wzbogacone o funkcje, których nie znajdziesz w zewnętrznych systemach.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.