Z każdym kolejnym wydarzeniem zarobisz coraz więcej

Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.

Frame 36
Bilety na wydarzenia nie sprzedają się same, a jedynie poprzez efektywną promocję. W przypadku zewnętrznych platform biletowych nie wiesz, czy i jakie akcje promocyjne zostały podjęte, jak wiele osób zostało poinformowanych o wydarzeniu i ile z nich zdecydowało się na zakup biletów. Co ważniejsze, nie masz także pojęcia, jaki wpływ na sprzedaż miał Twój marketing – a z doświadczenia wiemy, że to własne działania są najskuteczniejsze. W przypadku niewystarczającej sprzedaży nie wiesz, czy dotarłeś do odpowiedniej grupy odbiorców. Nigdy nie masz pewności, jaka była przyczyna. Głównie dlatego, że nie posiadasz odpowiednich danych.
Załóż budżet promocyjny i wydaj go w taki sposób, który przyniesie rzeczywisty zwrot z inwestycji. Dzięki naszej platformie biletowej i rozbudowanej analityce będziesz mógł poznać dokładną liczbę osób, do których dotarła informacja o Twoim wydarzeniu, a także dowiesz się, ile z nich zdecydowało się na zakup biletów. Ponadto będziesz miał informacje na temat fanów z różnych obszarów, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby Twojej grupy docelowej. To dostarczy Ci cennych danych do zoptymalizowania kampanii marketingowych i dalszego rozwoju biznesu.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.