Z każdym kolejnym wydarzeniem zarobisz coraz więcej
Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.
Bilety na wydarzenia nie sprzedają się same, a jedynie poprzez efektywną promocję. W przypadku zewnętrznych platform biletowych nie wiesz, czy i jakie akcje
promocyjne zostały podjęte, jak wiele osób zostało poinformowanych o wydarzeniu
i ile z nich zdecydowało się na zakup biletów. Co ważniejsze, nie masz także pojęcia,
jaki wpływ na sprzedaż miał Twój marketing – a z doświadczenia wiemy, że to własne
działania są najskuteczniejsze. W przypadku niewystarczającej sprzedaży nie wiesz,
czy dotarłeś do odpowiedniej grupy odbiorców. Nigdy nie masz pewności, jaka była
przyczyna. Głównie dlatego, że nie posiadasz odpowiednich danych.
Załóż budżet promocyjny i wydaj go w taki sposób, który przyniesie rzeczywisty
zwrot z inwestycji. Dzięki naszej platformie biletowej i rozbudowanej analityce
będziesz mógł poznać dokładną liczbę osób, do których dotarła informacja o Twoim wydarzeniu, a także dowiesz się, ile z nich zdecydowało się na zakup biletów.
Ponadto będziesz miał informacje na temat fanów z różnych obszarów, co pozwoli
Ci lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby Twojej grupy docelowej. To dostarczy Ci
cennych danych do zoptymalizowania kampanii marketingowych i dalszego
rozwoju biznesu.
Porozmawiajmy o koncertach
Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów
Poznaj przewagę EvoTickets
nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku
Evotickets | Multi-bileterie |
---|---|
Promujesz swoją markę. | Promujesz czyjąś markę. |
Brak opłat serwisowych. | Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora). |
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. | Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie. |
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. | Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych. |