frame1

Budowanie bazy fanów i relacji

Dzięki eliminacji dodatkowych opłat serwisowych, masz możliwość zwiększenia swojej marży.

Dostęp do danych sprzedażowych to jedno – a co z odbiorcami? Spokojnie, w EvoTickets masz możliwość podglądu nieustannie powiększającej się bazy odbiorców: fanów i klientów. Możesz również pozyskać dane kontaktowe, które otworzą Ci możliwość dialogu z fanami, jak i nagradzania ich za uwagę.

Porozmawiajmy o koncertach

Pokażemy Ci nowy sposób sprzedaży biletów

Poznaj przewagę EvoTickets

nad innymi bileteriami dostępnymi na rynku

Evotickets Multi-bileterie
Promujesz swoją markę. Promujesz czyjąś markę.
Brak opłat serwisowych. Dodatkowe opłaty serwisowe (wyższy koszt dla uczestnika - dodatkowe koszty zwiększają nominalną cenę biletu i zysk zewnętrznego systemu zamiast zysku organizatora).
Środki ze sprzedaży biletów wpływają bezpośrednio na Twoje konto w systemie płatności i są natychmiast dostępne. Środki ze sprzedaży biletów wpływają na konto bileterii i wypłacane są organizatorowi w ustalonym terminie.
Zaawansowana analityka - zarówno rozbudowane wewnętrzne raporty sprzedaży, jak i możliwość integracji z Google Analytics. Brak możliwości podpięcia Google Analytics, co utrudnia dokładne zrozumienie źródeł sprzedaży oraz podejmowanie decyzji marketingowych opartych na danych.